donderdag 6 oktober 2016

Nog meer tegeltjes



Na mijn geborduurde spelden kussen bleef ik nog even in de tegeltjes mood.
Op Pinterest zag ik dit leuke patroon van een kussentje waar ik meteen weg van was.
Het borduurpatroon staat er in 2 delen bij, deel 1 staat hier en deel 2 staat hier.
Het zijn pagina's uit een tijdschrift. Klein en best moeilijk te zien.
Maar als je echt heel graag wil..dan willen we veel kunnen zien toch?

En daarom ben ik eraan begonnen. Tegeltje rechts onder, Tegeltje links boven,
Bij het tegeltje links onder ging er iets mis. Wat ik ook deed ik kwam niet uit.
Na twee keer een stuk borduren en er weer uit knippen. Had ik schoon genoeg van.
Waar het precies aan ligt weet ik niet helemaal. Maar ze worden niet vierkant.
Nou heb ik de aida stof niet bij een handwerkwinkel gekocht.
En behalve dat de stof hard is zijn de vakjes waarschijnlijk niet echt vierkant.
Hoe dan ook.. ik was er klaar mee. Het zal geen kussentje worden !.
Maar toch was ik al een heel eind en al best wat tijd verder.
En besloot ik er een tablethoes van te maken.
Dan was mijn werk niet helemaal voor niets geweest.
En zie hier het resulaat.



Niet te kritisch kijken want wit op wit borduren als het gaat schemeren
wil nog wel eens een foutje opleveren. En heel super netjes is het ook niet.
Maar zo kan ik in ieder geval nog iets met het werk doen.
Want op zich zijn het best leuke tegeltjes, vooral links boven vind ik erg mooi.



Groetjes 
Van Liesbeth


Geen opmerkingen:

Een reactie posten